ovocné smoothie

A zase to smoothie. Je to prostě rychlovka, řešení svačiny a ještě dobrý pocit, jak zdravý vedu jídelníček. Nehledě na to, že smoothie opravdu zasytí. Je tu recept na zeleninové smoothie, tak teď ještě trocha té inspirace pro ovocné smoothie.

Ingredience: 2 hrušky, hrníček lesního ovoce (příp. rybízu), 170 bílý kozí jogurt, 3 špetky skořice, hrnek ledových kostek, potažmo 2 lžičky chia semínek.

Hrušky si prvně nakrájejte na malé kousky a jak už asi víte, prostě vše dejte do mixéru a je to. Hrušky - jogurt - lesní ovoce - skořice - led - chia semínka. To je celá věda, máte hotovo. 

Jen ten jogurt kupte, pokud možno, poctivý. Vím, že léto vybízí k různým dietám, ale kupovat si light jogurty, jogurty s nízkým obsahem tuku a podobné není nic, co by Vašemu tělu prospělo. Čím méně chemických zásahů do jídla, tím lépe. Dopřejte si kvalitu a kupte si pořádný tučný jogurt, který obsahuje pouze mléko a mléčné kultury - nic víc v jogurtu přece nepotřebujeme. Já kupříkladu v poslední době preferuji přímo z farem a za mě je určitě doporučuji. :)

jak vidno, chia semínka nebyly v plánu, ale nakonec jsem neodolala :)

jak vidno, chia semínka nebyly v plánu, ale nakonec jsem neodolala :)

Posted on July 22, 2015 .